کد خبر: ۹۶۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
تعداد بازدید: ۱۲۳
شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی با محصول " توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین" در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی خوش درخشید.
 
افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در " هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی" که در تاریخ 21 اسفندماه1402 در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصول " توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین " شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی از شرکت‌های گروه مالی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال 1402 معرفی شد و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.
جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی هرساله با شناسایی، ارزشیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید محصولات و خدمات نوین، زمینه توسعه کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم می‌نماید.
اهداف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است. نوآوری‌هایی که در سال جاری در کشور صورت گرفته در جشنواره شناسایی و ارزیابی می‌شود. این اقدام در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌‌وکار را فراهم کرده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: