کد خبر: ۹۶۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
تعداد بازدید: ۳۳۷
مدیرعامل بانک شهر در پیامی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن زیبای ماه بندگی خدا با ایام بهار طبیعت، این ماه را فرصتی مغتنم برای تمرین تقوا و اخلاص و بهانه زیبای خداوند برای بازگشت انسان به سوی حق و حقیقت عنوان کرد.
رمضان بهانه زیبای خداوند برای بازگشت انسان به سوی حق و حقیقتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر بدین شرح است:
 
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ
 
فرصت درک بهار قرآن در بهار طبیعت، دلنشین ترین فصل زندگی است. خدا را شاکریم که امسال هم در فصل زایش و باروری طبیعت، پای سفره ضیافت الهی هستیم و به یمن درک دوباره این فرصت مغتنم، تسبیح گوی درگاه احدیت خواهیم بود.
ماه مبارک رمضان، ماه برکت، رحمت و مغفرت، ماه عبادت و بندگی است. در این ماه، رحمت واسعه و مهر لایزال الهی چنان است که گویی خداوند کریم به دنبال بهانه است تا درهای بهشت را به روی انسان بگشاید تا آدمی بار دیگر به سوی حق و حقیقت بازگردد؛ و چه بهانه ای از این کریمانه تر و رئوفانه تر؛ اگر نیک بنگریم.
رمضان، مبارک زمانی است برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی و فرصتی گرانبها برای تقویت اخلاص و ایمان؛ تمرین ناب بندگی و رهایی از نفس؛ رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت و خضوع و خشوع برای خانه تکانی جسم و جان.
اینجانب حلول ماه پرفیض صیام و ماه پاکی و روشنی، ماه رحمت، برکت، غفران و بندگی خالصانه؛ ماه ولادت کریم اهل بیت(علیهم السلام)، ماه ضربت خوردن و شهادت قرآن ناطق و ماه نیایش‌های عارفانه شب های قدر را به خانواده بزرگ بانک شهر و همه هموطنان خصوصا جامعه ی پر تلاش و بلند همت شبکه بانکی کشور تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم تقارن این دو فصل نو، در سایه توجهات حضرت حق، همراه شود با روزهای خوب برای هموطنان شریف و عزتمند ایران اسلامی . انشا الله
 

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل وعضو هیات مدیره
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: