کد خبر: ۹۶۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۹۲
فهرست کامل آرای همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را منتشر کرد.

رأی کریمی قدوسی اعلام شد /نماینده تندرو با چند رأی حذف شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، فهرست آرای نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات منتشر شد.

بنا بر گزارش ایرنا، چهار میلیون و ۷۵۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مربوط به حوزه انتخابیه مشهد و کلات هستند.

خراسان رضوی ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد که برای مجلس شورای اسلامی ۸۱۵ نفر و برای مجلس خبرگان رهبری هشت نامزد در عرصه رقابت حضور داشتند.

همچنین این استان دارای چهار هزار و ۶۲۷ شعبه اخذ رای بود و در مجموع ۸۰ هزار نفر مدیریت و نظارت بر این انتخابات در این شعب را بر عهده داشتند.

در جدول زیر آراء نمایندگان راه یافته به مجلس و البته رأی کریمی قدوسی نماینده فعلی که در این انتخابات رأی نیاورد آمده است.

رأی کریمی قدوسی اعلام شد /نماینده تندرو با چند رأی حذف شد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: