کد خبر: ۹۶۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۹۳
معاون رئیسی به نمایندگان مجلس گفت: قبل از این‌که مساله‌ای را رسانه‌ای کنند، اول پرس‌وجو کرده و سوال کنند و ما هم پاسخگو هستیم.

تعیین تکلیف معاون رئیسی برای نمایندگان مجلس دوازدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تحلیل خود از ترکیب مجلس دوازدهم و رابطه دولت با این مجلس، اظهار کرد: ما در دولت به منتخبین جدید به خاطر رای مردم احترام گذاشته و با آن‌ها همکاری می‌کنیم و امیدواریم آن‌ها بتوانند در انجام وظایف مهمی که دارند موفق باشند. دولت هم همه گونه همکاری را با تک تک نمایندگان انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ما از این‌که مجلس به دنبال جنبه‌های نظارتی باشد، استقبال می‌کنیم ولی چون نمایندگان به رئیس‌جمهور، وزرا و نمایندگان پارلمانی همه دستگاه‌ها دسترسی دارند، خوب است قبل از این‌که مساله‌ای را بخواهند رسانه‌ای کنند، اول پرس‌وجو کرده و سوال کنند و ما هم پاسخگو هستیم. ما از این‌که مجلس از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند، استقبال کرده و با آن‌ها همکاری می‌کنیم تا سوالات، شبهات و ابهامات برظرف شود.

معاون رئیسی در پایان گفت: ما نمی‌خواهییم بگوییم همه مجموعه دولت منزه بوده و هیچ ایرادی در کار نیست. نمایندگان در بین مردم هستند و مشکلات را به ما منعکس کنندتا در دولت پیگیری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: