کد خبر: ۹۶۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۷
معاون امور ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با عبور از موانع موجود، به روزهای پایان سال نزدیک می‌شویم و امید است با بهترین نتایج، سال را به اتمام برسانیم.

حسین بادامکی: بجای اتهام، حمایت کنیم تا ارثیه بدهی‌های گذشته کم شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ حسین بادامکی معاون امور ورزشی باشگاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اعضای باشگاه، بیش از پیش با تلاش شبانه روزی سعی دارند تا بهترین امکانات را برای اعضای تیم و حمایت از آنها ایجاد کنند.

وی افزود: بی شک اگر امور جاری باشگاه و تجهیز تیم به دور از بدهی‌های گذشته بود، قطعا هیچ مشکلی از نظر مالی و پرداخت‌ها وجود نداشت چرا که اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه دائما درگیر مباحثی هستند که پیش از این در باشگاه اتفاق افتاده است.

بادامکی ادامه داد: به زودی قرار است مدارک زیادی به جهت صدور مجوز حرفه ای مورد بررسی قرار بگیرد. هواداران پرسپولیس در سرتاسر جهان توقع دارند این تیم بزرگ بدون هیچ مشکلی مجوز لازم را برای حضوری شایسته در رقابت‌های آسیایی مثل فصل قبل کسب کند. از این رو باید برای دوری جستن از محرومیت‌ها و کسب مجوزهای لازم در ادامه مسیر حرفه‌ای‌سازی، درآمدها، برای این بدهی‌ها هزینه شود اما به نظر می رسد گروهی از این موضوع نیز گلایه دارند!

حسین بادامکی در خصوص اتفاقات رختکن پرسپولیس در اصفهان تصریح کرد: متاسفانه موارد و مسائلی خارج از ورزش، حاشیه‌هایی را برای باشگاهها، تیم‌ها، اعضای کادر فنی و بازیکنان ایجاد می‌کند. ورزش یعنی صلح و لذت از فعالیت‌های جوانان کشورمان که با ریاضت و تلاش سعی می‌کنند دل هواداران خود را شاد کنند. وقتی چنین مواردی مشاهده و مطرح می‌شود، روح ورزش آزرده خواهد شد. قطعا باشگاه‌های حرفه‌ای و ریشه‌داری مثل پرسپولیس و همین طور ذوب آهن برای ارائه بهترین بازیکنان و زیباترین بازی‌ها به میدان می‌روند و نباید اجازه داد چنین حاشیه‌هایی، این رشته زیبا را به چالش بکشد.

بادامکی در ادامه گفت: همانطور که مسوولان فدراسیون، سازمان لیگ و دیگر عوامل فوتبال پیگیر این موضوع هستند، باشگاه‌ پرسپولیس از همان ابتدا پیگیر این موضوع بود و اصرار به روشن شدن چنین موضوعاتی دارد.

معاون امور ورزشی پرسپولیس در خصوص پخش و عنوان برخی برنامه‌های رسانه‌ای در مورد بدهی‌های گذشته باشگاه نیز اضافه کرد: متاسفانه به این حواشی که هر چند وقت یک بار از طریق برخی افراد و صدا و سیما ایجاد می‌شود عادت کرده‌ایم. درحالی که توقع می‌رود به جای اتهام زدن و زیر سوال بردن مدیران وقت و گمانه زنی‌های غیر حرفه‌ای، علت انعقاد چنین قراردادهایی را بررسی کرده و با مسببان این بدهی‌ها برخورد شده و البته از کسانی که این بدهی‌ها را متقبل شده و آن را پرداخت می‌کنند نیز حمایت شود اما شاهدیم که به شکل کاملا غیر منصفانه‌ای به دنبال مقصر جلوه دادن وارثان این بدهی‌ها هستند که این موضوع کاملا بی‌انصافی است. چرا که اگر این بدهی‌ها نبود، باشگاه درآمدهای خود را صرف تیم و تجهیزات تیم می‌کرد. البته برای ما و هواداران پرسپولیس این موضوع جالب است که بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مشکلات زیادتر و عمیق‌تری نسبت به پرسپولیس دارند اما هیچ وقت به مشکلات آنها پرداخته نمی‌شود و درعوض کوچکترین مسایل درون تیمی و درون باشگاهی پرسپولیس زیر ذره بین برخی رسانه‌ها و همین طور رسانه ملی است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل ایجاد چنین حواشی چیست؟ گفت: این موضوعی قدیمی است. از قبل و حتی همان زمانی که خودم پیراهن پرسپولیس را می‌پوشیدم تا به امروز هروقت پرسپولیس در میدان، عملکرد خوبی داشته و از نظر فنی کمتر می‌شد در زمین فوتبال جلوی تیم را گرفت، سعی می‌شد با ایجاد حواشی در داخل زمین و ایجاد اختلاف بین باشگاه و تیم، بین بازیکنان و حتی بین مربیان روند موفقیت آمیز پرسپولیس را متوقف کنند. از این رو باید با چنین مسایلی، هوشیارانه برخورد کرد و خوشبختانه هم بازیکنان ما آن قدر میدان دیده هستند و هم هواداران پرسپولیس آن قدر به پختگی رسیده‌اند که دیگر این جریان‌های حاشیه‌ای نمی‌تواند مشکلی را ایجاد کند.

حسین بادامکی در مورد شرایط فعلی تیم و چهار بازی فشرده سرخپوشان تا پایان سال گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و با اضافه شدن بازیکنان جدید و هماهنگی با بازیکنان با تجربه تیم، بازی‌های جذاب و زیبایی را همراه با نتایج قابل قبول انتظار داریم و امیدواریم سال ۱۴۰۲ را بهترین نتایج به پایان برسانیم.باشگاه نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با تامین منابع مالی،به تعهدات خود عمل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: