کد خبر: ۹۶۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
تعداد بازدید: ۹۴
جدایی فرهاد مجیدی از کلبا شایعات زیادی را به همراه داشت.

دومینوی فرهاد و جوادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ شایعه مذاکره علی خطیر با فرهاد مجیدی برای مربیگری فصل آینده استقلال، ساعاتی بعد از آنکه خبر جدایی این مربی از باشگاه الاتحاد کلباء منتشر شد، نشان می‌دهد که جدایی مربی ایرانی از باشگاه اماراتی از نگاه جریان‌های رسانه‌ای داخل بشدت مورد توجه قرار گرفته است. مجیدی به سبب سوابقی که در استقلال دارد به طور کلی سوژه جذابی محسوب می‌شود و برخی هم بدشان نمی‌آمد که با مطرح کردن نام مجیدی از او به عنوان یک آلترناتیو جدی برای جواد نکونام یاد کنند. اما یاد کردن از مجیدی به عنوان جانشین جواد نکونام در این برهه که استقلال با اقتدار در صدرجدول قرار دارد و نتایج به خوبی رقم خورده و به تازگی نیز آبی‌ها توانستند یکی از رقبای جدی خود را در ورزشگاه آزادی شکست دهند، بیشتر به یک موضوع فکاهی شبیه است تا یک واقعیت.

مصاحبه‌های مجیدی علیه خطیر
از سویی حتی اگر چنین برداشتی از جدایی مجیدی داشته باشیم که او مورد توجه علی خطیر قرار گرفته باید به سوابق این دو در گذشته رجوع کنیم. زمانی که خطیر پست معاونت را در باشگاه استقلال داشت، فرهاد مجیدی مصاحبه‌های تندی علیه او انجام داد که حتی برخی بازیکنان استقلال نیز وارد معرکه شدند و علیه خطیر حرف‌هایی به زبان آوردند. درواقع این دو سابقه دوستی با یکدیگر ندارند و حتی اگر موضوع دوستان مشترک آنها مطرح شود نیز نباید این دعوای دو نفره را بی‌اهمیت دانست. به همین دلیل اساساً همکاری مجیدی و خطیر با توجه به آن اختلافات کمی بعید به نظر می‌رسد.

تکذیب یک خبر
جدایی مجیدی از الاتحاد شایعات عجیب و غریبی را رقم زد. حتی برخی در فضای مجازی این ماجرا را به راه انداختند که فرهاد مجیدی بعد از اینکه متوجه شده جدایی‌اش از الاتحاد کلباء برای نکونام حاشیه‌هایی را به وجود آورده و برخی از او به عنوان آلترناتیو آینده سرمربی کنونی یاد می‌کنند، با جواد تماس گرفته و به او اطمینان داده که اساساً قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.
این خبر را اما نزدیکان جواد نکونام تکذیب کردند تا مشخص شود ماجرای تماس مجیدی با نکونام ساختگی بوده و اساساً میان این دو هیچ مکالمه‌ای رد و بدل نشده است. حال اینکه خبر تماس مجیدی با نکونام با چه هدفی منتشر شده ممکن است اهداف متفاوتی پشت خود داشته باشد. شاید برخی به جهت ایجاد آرامش در استقلال چنین خبری را ساخته‌اند تا این طور وانمود شود که مشکلی میان دو چهره مهم این باشگاه نیست و شاید هم برخی به جهت افزایش حواشی استقلال چنین ماجرایی را به راه انداخته‌اند. به هرحال تمام این ماجراها با تکذیب نزدیکان نکونام درباره این تماس ساختگی به نقطه پایان رسید.

فرهاد در امارات می‌ماند
اما نزدیکان به فرهاد مجیدی نیز اعتقاد دارند که او علاقه‌ای به بازگشت به لیگ ایران ندارد و می‌خواهد همچنان شانس خودش را در فوتبال امارات مورد آزمایش قرار دهد. برای مجیدی دست‌کم یک فرصت دیگر را می‌توان متصور بود تا تیم دیگری را در فوتبال امارات هدایت کند. به هر حال او سال‌ها در این کشور بازی کرده، تجارت دارد و در سال‌های اخیر نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم الاتحاد کلبای امارات را به عهده داشت و دست‌کم برای تیم‌های میان جدولی لیگ امارات گزینه مطلوبی محسوب می‌شود.
اگر به اسامی مربیان فعال در لیگ امارات بنگریم به این باور می‌رسیم که اصولاً اسامی آنچنان دهان پرکنی در لیگ امارات به عنوان سرمربی فعال نیستند و گزینه‌ای هم که جای مجیدی را در الاتحاد کلباء گرفت چندان نام آشنا نبود. بنابراین برای مجیدی که نام آشنایی در فوتبال امارات محسوب می‌شود، قطعاً در فوتبال امارات همچنان فضای کار وجود دارد و همان طور که از طرف مدیربرنامه او نیز نقل شده، مجیدی به زودی در امارات تیم جدیدی خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: