کد خبر: ۹۶۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۱
ارتفاع برف در غلب محله‌های شمال تهران به ارتفاع ۸۰ تا یک متر رسید.

ارتفاع برف در این منطقه تهران به یک متر رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ارتفاع برف در پنجمین روز برفی شمیران در اغلب محله‌های شمال تهران به یک متر رسیده و عملیات برف‌روبی با تلاش شبانه روزی نیروها در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران گفت: بارش برف در محدوده‌های ولنجک، دربند، امامزاده قاسم و جماران به ارتفاع ۸۰ سانتی‌متر تا یک متر رسیده که با کمک سازمان مدیریت پسماند و تلاش نیروها معابر تحت کنترل است.

او افزود: ۲۵۰ دستگاه خودروی برف‌روب، ۳۳ بابکت و حدود ۷۰۰ نیروی انسانی در معابر این منطقه در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۵۰۰ نفر نیروی برف‌روب هستند که روی خودروها در حال کار بوده و ۲۰۰ نیروی فضای سبز هم در حال تکاندن درختان هستند.

شهردار منطقه یک تهران گفت: از ابتدای بارش برف تا الان حدود پنج هزار تُن شن مخصوص روی معابر پخش شده که این اقدام با هیچ یک از مناطق دیگر قابل مقایسه نیست.

وی افزود: مردم هم باید امکانات لازم را برای خودروها از قبیل زنجیرچرخ همراه خود داشته باشند و در عبور از معابر کمی تامل کنند؛ معمولا سُرخوردگی و عدم کیفیت لاستیک خودروها باعث می‌شود که محور بسته شود و ماشین و ادوات ما پشت ترافیک گیر کند.

صباغ تصریح کرد: در طول بارش‌ها شن مخصوص به موقع روی معابر پاشیده شد و ماموران پلیس راهور هم در صحنه حضور داشتند و نسبت به مدیریت ترافیک و هدایت رانندگان اقدام کردند و همه معابر اصلی و درجه دو باز است و معابر درجه سه و ... نیز در حال بازگشایی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: