کد خبر: ۹۶۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۸
مدیر عامل بانک شهر در پیامی از عموم هموطنان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای در انتخابات 11 اسفند ماه دعوت کرد.

بانک شهر از هموطنان برای حضور مقتدرانه در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دعوت دکتر سیدمحمدمهدی احمدی بدین شرح است:

بسمه تعالی

شرکت در "انتخابات" مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تجلی اراده مردم و حضور حداکثری و مشارکت شهروندان با هدف تثبیت نظام اقتصادی و توسعه کشور، وظیفه ملی و میهنی تمامی مردم شریف و آزاده ایران اسلامی است.
ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره و بدون در نظر گرفتن نگاه های حزبی و جریانات مختلف سیاسی، با اتحاد و همدلی در جهت تقویت نظام اقتصادی و سیاسی کشور حضور پررنگ و مثمرثمر داشته و قطعا در این برهه حساس نیز با آگاهی کامل از نقش خود در حفظ کیان و استقلال سرزمین عزیزمان، ضمن شرکت در انتخابات، علاوه بر سهیم شدن در تصمیم گیری کشور، موجبات اقتدار ملی را فراهم خواهند آورد.
اینجانب و همکاران عزیزم در خانواده بزرگ بانک شهر علاوه بر اینکه خود حضوری پررنگ در انتخابات خواهیم داشت؛ از عموم هموطنان عزیز به ویژه خانواده بزرگ شبکه بانکی دعوت می کنیم با مغتنم شمردن فرصت حضور و شرکت در انتخابات 11 اسفند ماه، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار آفریده و زمینه اعتلای هرچه بیش از پیش نام ایران اسلامی را رقم بزنند.
در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) سربلند و سرافراز باشید.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیر عامل و عضو هیات مدیره

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: