کد خبر: ۹۶۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۷
جواد نکونام در پایان بازی با سپاهان و در گفت‌وگوی کوتاهی که داشت پیروزی بزرگ تیمش را به هواداران استقلال تقدیم کرد.

سکوت نکونام شکسته شد؛ خدا را شکر دشمن شاد نشدیم!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ جواد نکونام یکی از مهمترین بازی‌های فصل را برد تا تیمش در صدر جدول شرایط بهتری پیدا کند. او و شاگردانش انتقام شکست بازی رفت را هم از سپاهان پر مهره گرفتند. نکونام بعد از بازی به داخل زمین رفت و از تک تک بازیکنان استقلال و البته هواداران این تیم تشکر کرد.

نکونام پس از بازی در گفتگو با خبرورزشی گفت: من قصد حضور در کنفرانس مطبوعاتی را ندارم و تمام تمرکزم روی بازی‌های استقلال است تا انشاالله شرمنده هواداران استقلال نشویم. در مورد بازی با سپاهان هم همین قدر بگویم که خدا را شکر دشمن شاد نشدیم و من این پیروزی خوب را به همه هواداران استقلال تقدیم می‌کنم و یک تشکر ویژه هم از هوادارانی دارم که در این هوای سرد تهران به ورشگاه آمدند و مثل همیشه ما را حمایت کردند.

نکونام در ادامه گفت: در نیم فصل دوم هیچ دیداری ساده نیست و بازیهای جام حذفی هم همین شرایط را دارد. مقابل سپاهان بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و توانایی‌های خود را با وجود همه مشکلات نشان دادند. من واقعا از آنها ممنونم که تعصب خود را به پیراهن و هواداران استقلال نشان دادند و امیدوارم در بازیهای باقی مانده هم همین طور پرتلاش ظاهر شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: