کد خبر: ۹۶۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۷۱
نامزد انتخابات مجلس ششم خبرگان در تهران در توئیتی نوشت: اگر در یک بخش از دستگاه رهبری مشکلی وجود دارد، خبرگان بررسی دقیق داشته باشد و از باب کمک برای رهبری توضیح بدهند

مصطفی پورمحمدی: ما فکر کرده‌ایم فقط پیوسته بگوییم تابع و مطیع رهبریم، مشکلات حل می‌شود! باید به رهبری کمک کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱.خبرگان باید کمک بیشتری بکنند و کمک هم الزاماً این نیست که بگویند همه ما تابع و مطیع رهبر هستیم. ما فکر کرده‌ایم فقط پیوسته بگوییم تابع و مطیع رهبریم، مشکل حل می‌شود؛ اینچنین نیست. همه باید کمک کنند، یاری برسانند، حتی رایزنی و انتقاد.

۲. اگر در یک بخش از دستگاه رهبری مشکلی وجود دارد، خبرگان بررسی دقیق داشته باشد و از باب کمک برای رهبری توضیح بدهند؛ که به ضرر شما، مردم و خود آن دستگاه است. چون ما این کارها را نمی‌کنیم، همه انتقادها متوجه رهبری است؛ و به نظر من این ظلمی به رهبری است.

مصطفی پورمحمدی: ما فکر کرده‌ایم فقط پیوسته بگوییم تابع و مطیع رهبریم، مشکلات حل می‌شود! باید به رهبری کمک کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: