کد خبر: ۹۶۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۹۹
شهاب زاهدی می‌گوید که قراردادش را به صورت دو طرفه با پرسپولیس فسخ کرده است.

صحبت‌های زاهدی پس از جدایی؛ رونمایی از مقصد مهاجم پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ شهاب زاهدی بعد از پایان جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس در ساختمان این باشگاه قراردادش را رسما فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

زاهدی در خصوص نتیجه این جلسه گفت: چند ساعتی در این باشگاه بودم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که قراردادم را دو طرفه با پرسپولیس فسخ کنم. قطعا قراردادم را با باشگاهی فسخ کردم که از بچگی هوادارش بودم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

او در مورد درخواست هواداران اظهار داشت: هیچ حرفی در مورد بزرگی این تیم نمی‌شود زد، یک تشکر هم از هواداران پرسپولیس بابت پیام‌هایشان دارم. آنها را خیلی دوست دارم.

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به جی لیگ ژاپن خواهد رفت، عنوان کرد: بله بله.

این بازیکن درباره رقم رضایتنامه اظهار داشت: این مسائل را با باشگاه صحبت کردم و در زمان مناسب فکر کنم رسانه‌ای شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در آینده دوباره به پرسپولیس بازخواهد گشت؟ گفت: قطعا همیشه پرسپولیس را مثل خانه‌ام دوستش دارم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: