کد خبر: ۹۶۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۸۶
علائم جسمانی کمبود ویتامین D ممکن است شامل درد عضلانی در مفاصل باشد.

کمبود ویتامین D باعث این دردها در بدن می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین از پایگاه خبری چند ثانیه، کمبود ویتامین D باعث درد مفاصل می‌شود.

دکتر غلامرضا نادری، متخصص ارتوپد، آرتروسکوپی، آرتروپلاستی و فلوشیپ جراحی مچ پا در تهران در مورد اهمیت ویتامین D می‌گوید: ویتامین D نوعی ماده مغذی است که برای سلامت استخوان‌ها بسیار مهم و ضروری است. مطالعات هم نشان می‌دهند کمبود این ویتامین می‌تواند باعث افزایش درد مفاصل و عضلات شود. همچنین می‌تواند بر سلامت جسمی و روانی تأثیر بگذارد.

او بیان کرد: افراد زیادی دچار کمبود ویتامین D هستند اما از آن اطلاع ندارند. علائم جسمانی کمبود ویتامین D ممکن است شامل درد عضلانی در مفاصل، از جمله دردهای آرتریت روماتوئید باشد که اغلب در زانوها، پاها و باسن و مفصل ران احساس می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: