کد خبر: ۹۶۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۸۱
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که اخیراً بحث بازگشتش به پرسپولیس مطرح بود، هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت.

رونمایی از تیم جدید برانکو ایوانکوویچبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، اتحادیه فوتبال چین امروز (شنبه) به طور رسمی برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی کرد. این مربی کروات که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی ایران و عمان را در کارنامه‌اش دارد، جانشین الکساندر یانکوویچ شد.

به نقل از تسنیم، یانکوویچ نتوانست چین را در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مرحله یک‌هشتم نهایی برساند و در نهایت مدیران اتحادیه فوتبال چین به این نتیجه رسیدند که قرارداد او را فسخ و تیم‌شان را با برانکو برای مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی 2026 آماده کنند.

برانکوی 69 ساله نیز پس از ناکامی تیم ملی فوتبال عمان در رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، پس از چهار سال از سمت مربیگری این تیم کنار گذاشته شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس پیش از این بین سال‌های 2009 تا 2011 سابقه کار در فوتبال باشگاهی چین را داشته و در سال 2010 هم شاندونگ تایشان را به قهرمانی سوپرلیگ چین رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: