کد خبر: ۹۶۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۷۸
همزمان با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران هم گران شد.

دو سیگنال جدید به بازار طلا/ سکه به مرز حساس قیمتی رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت اونس طلا در بازار جهانی به عدد ۲ هزار و ۲۴ دلار رسیده است. قیمت دلار نیز در بازار تهران با افزایش ۵۱۲ تومانی، در مرز کانال ۵۷ هزار تومان قرار گرفته است.

بر همین اساس، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی رشد است. به این ترتیب، هر گرم طلای ۱۸عیار با افزایش ۲۸ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا هم ۱۱۹ هزار تومان گران شد و در بازار ۱۲ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

از سوی دیگر، قیمت هر قطعه سکه امامی با افزایش ۸۵ هزار تومانی در مرز کانال جدید قیمتی قرار گرفت‌ هر قطعه سکه امامی در بازار تهران ۳۲ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان قیمت داشت. نیم‌سکه نیز به قیمت ۱۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: