کد خبر: ۹۶۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۱۱۰
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشریح ویژگی‌های انتخاب اصلح گفت: نماینده مجلس باید به معنای واقعی انقلابی باشد و در کارهایش روش انقلابی را در پیش گیرد نه اینکه تنها فقط نام انقلابی بودن را یدک بکشد.

سلیمی: مردم افراد اصلح را انتخاب کنند/ نماینده مجلس به معنای واقعی انقلابی باشدبه گزارش خبرداغ ،حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخاب اصلح گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بر اصل مشارکت همه مردم در انتخابات تاکید کردند. همچنین به این موضوع اشاره داشتند که همواره فرآیند انتخابات در کشور سالم بوده و مردم اطمینان داشته باشند که رای آن‌ها خوانده می‌شود.

وی افزود: بر این اساس کسانی که نظام را متهم به تقلب در انتخابات کرده و باعث رنجش مردم شده و مدعی بودند که رای مردم نادیده گرفته می‌شود، باید مجددا به فرمایش مقام معظم رهبری رجوع کنند که روند و فرآیند برگزاری انتخابات در کشور ما سالم است.

این نماینده مجلس همچنین به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم انتخاب اصلح اشاره و اظهار کرد: مردم که در انتخابات مشارکت می‌کنند باید به سراغ انتخاب افراد اصلح بروند که اصلح ویژگی هایی دارد.

سلیمی، زمان شناسی، تسلط به مسائل کشور، فهم درست از مسائل ملی، شناخت نیازهای کشور، داشتن برنامه و ایده در حوزه حکمرانی، ساده زیستی،‌ پرهیز از غرب گرایی و تخریب دیگران و حزب بازی را از جمله ویژگی‌های انتخاب اصلح در انتخابات ۱۱ اسفند عنوان کرد.

نماینده محلات در مجلس ادامه داد: نماینده مجلس باید ضمن داشتن قدرت تجزیه و تحلیل مسائل مختلف، به معنای واقعی انقلابی باشد و در کارهایش روش انقلابی را در پیش گیرد نه اینکه تنها فقط نام انقلابی بودن را یدک بکشد؛‌ این نکته‌ای است که مردم باید در انتخاب خود به آن توجه کنند.

سلیمی در پایان با اشاره به تائید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان گفت: با توجه به تائید صلاحیت‌های گسترده توسط شورای نگهبان، شاهد حضور کاندیداها از سلایق مختلف هستیم لذا مردم می‌توانند براساس دیدگاه‌ها و سلایق‌شان کاندیدای اصلح را انتخاب کنند البته این موضوع منوط به معرفی کاندیداها است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: