کد خبر: ۹۶۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۳۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اشاره به انتخابات مجلس گفت: قهر نکنید، دندان دشمن تیز می‌شود، اگر مشارکت پایین باشد حتی افرادی که قهر کردند هم ضرر می‌کنند، اگر اصلاح‌طلب نیاید اصولگرا رأی می‌آورد و بالعکس.

مظفر: قهر نکنید، دندان دشمن تیز می‌شود/ اگر اصلاح‌طلب نیاید اصولگرا رأی می‌آوردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز ( یکشنبه ۲۹ بهمن ماه) در نشست ائتلاف بزرگ فرهنگیان گفت: در مورد مشارکت می‌توان از ابعاد مختلف بحث کرد، اولا از نظر اعتقادی و اینکه مسلمان هستیم طبق آموزه‌های اسلامی و قرآن انسان سرنوشت خودش را می‌سازد، لذا در این آموزه‌ها انسان بی‌تفاوت نداریم و اصلا فرد بی‌تفاوت ارزشی ندارد. ما انسان بی‌درد ندارد بلکه انسان باید دردمند باشدو درد جامعه را احساس کند و به دنبال اصلاح برود.

وی ادامه داد: همچنین از نظر عقلانی باید در تصمیمات جامعه شرکت کنیم چرا که هر تصمیمی اعم از خوب و بد تأثیرگذار است. کمااینکه در قرآن خداوند می‌فرماید از فتنه‌ها بپرهیزید که اگر بیاید، دامنه همه را می‌گیرد. ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم، نظامی بدیع و جدید با دو رکن اسلامیت و جمهوریت که هم رویکرد اسلامی و دموکراسی دارد. اسلامیت آن به ولی فقیه و جمهوریت آن به مردم برمی‌گردد به این ترتیب که نظام نوکر مردم باشد و مردم هم از آن حمایت کنند، لذا ما باید نماد و مظهر نظام جمعیت را انتخابات بدانیم. افتخار ما این بوده و هست که پیرو خط امام هستیم پیرو خط امام بودن به حرف و شعار نیست به عمل است.

مظفر افزود: نظام اسلامی ما به برکت آموزه‌های اسلامی ۴۵ سال در معرض تحریم، تهدید و جنگ قرار دارد و تنها مشارکت مردم توانسته اقتدار نظام را رقم بزند. من معلم هستم و تا الان شغل دیگری مانند شرکت داری پیدا نکردم، خودم بقالی و نانوایی می‌روم آن موقع که وزیر بودم ۴۵۰ مسجد رفتم، همه مشکلات مردم را می‌دانم. زمانی نزد مقام معظم رهبری رفتیم بعد از جلسه ایشان از بنده پرسیدند بعد از جلسه کجا می‌روی و من گفتم خانه، حضرت آقا گفتند الحق که معلم هستی.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین اظهار کرد: ما به خاطر خون شهدا وظیفه داریم از نظام دفاع کنیم و پای آرمان‌های امام و شهدا بمانیم.مشکلات امروز مشکلات مدیریتی است، باید در انتخابات شرکت کنیم چراکه این هم حق و هم تکلیف است. بسیاری از مشکلات بر ما تحمیل شده است. اگر می‌توانستیم به راحتی نفت بفروشیم، تحریم نبودیم و ۸ سال جنگ را نداشتیم، در این شرایط نبودیم. بنده برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به هرمزگان رفتم در آنجا فعالان می‌گفتند که با چه سختی و از طریق این قایق به آن قایق و واسطه‌ها نفت می‌فروشند البته واسطه‌های فروش نفت به ما خیانت می‌کنند، علاوه بر این برخی از مشکلات ناشی از مدیران نالایق است.

مظفر در پایان یادآور شد: قهر نکنید، دندان دشمن تیز می‌شود، اگر مشارکت پایین باشد حتی افرادی که قهر کردند هم ضرر می‌کنند، اگر اصلاح‌طلب نیاید اصولگرا رأی می‌آورد و بالعکس. نکته پایانی اینکه مسئولیت‌ها شرکت سهامی نیستند که مانند سهم پخش شود، بلکه باید به توانمندی‌ها توجه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: