کد خبر: ۹۶۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۴۴
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اینکه ۱۰۰۰ کاندید باشد یا ۱۰ هزار هیچ تاثیری ندارد. اگر ۱۰۰۰ نفر باشند انتخاب ساده‌تر است یا پنج نفر؟ به شرطی که پنج نفر همه سلایق جامعه را نمایندگی کنند.

عباس عبدی: مهم نیست که اصلاح طلبان لیست بدهند /آیا مردم امیدی دارند که از طریق انتخابات مشکلات‌شان حل شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، ، «عباس عبدی» روز شنبه و در حاشیه نشست خانه گفت‌وگوی انتخابات در دانشگاه تهران اظهار کرد: «اگر به خود این جلسه نگاه کنیم، جلسه چیزی ندارد و این آدم‌های این جلسات ذهن‌شان پُرتر از این است که حرف دیگری را بشنود اما بازنشر این مطالب اهمیت دارد و از این منظر خوب است. البته حرف زدن بد بینی‌ها را هم کمی کمتر می‌کند».

بنابر روایت ایسنا، وی درباره شدت رقابتی بودن انتخابات، تصریح کرد: «برای من مهم نیست که اصلاح طلبان لیست بدهند. این مسأله نیست. فارغ از این ادعا که اصلاح طلبان لیست دارند، مساله اصلی این است که آیا مردم امیدی دارند که از طریق انتخابات مشکلات‌شان حل شود؟ اگر این امید وجود داده باشد که خوب است. من بعید می دانم بیشتر از ۳۵ درصد مشارکت داشته باشیم».

عبدی خاطرنشان کرد: «اینکه ۱۰۰۰ کاندید باشد یا ۱۰ هزار هیچ تاثیری ندارد. اگر ۱۰۰۰ نفر باشند انتخاب ساده‌تر است یا پنج نفر؟ به شرطی که پنج نفر همه سلایق جامعه را نمایندگی کنند».

وی در پایان تاکید کرد: «انتخابات باید حزبی باشد تا مردم به لیست و برنامه‌های حزب رای دهند ولی الان هیچکدام از احزاب چنین برنامه‌ای ندارند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: