کد خبر: ۹۶۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۸۹
اسدالله بادامچیان، جریان اصلاحات دوم خردادی و اعتدالی را قبول ندارد و آن را جریانی با تفکر رو به غرب و غیرمطابق با نظرات اسلام امام خمینی (ره) و اصل امامت و ولایت نمی‌داند.

بادامچیان: میرحسین موسوی، غربزده ها و چپ گرایان نگذاشتند تلاش های حزب موتلفه در مسیر رفاه مردم به نتیجه برسدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، بادامچیان، حزب موتلفه اسلامی رادارای پیشینه ضداستعماری و ضداستبدادی معرفی می گمد که از سال1341 در این مسیر گام برداشته است.

بادامچیان در مطلبی که روزنامه شرق آن را منتشر کرده نوشته است:

اعضای موتلفه در مشکلات اقتصادی دستی ندارند به اقتصاد سرمایه‌داری، اقتصاد آزاد، اقتصاد و عرضه و تقاضا، اقتصاد بازار عقیده ندارند و با اقتصاد چپ و سوسیالیستی و کمونیستی مخالفند، به اقتصاد اسلامی اعتقاد دارند . برای پیشرفت و اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی و حل مشکلات و کمک به محرومین و آسیب‌دیدگان در حوادث طبیعی و سعادت ملت بزرگ ایران همواره کوشیده‌اند ولی ذهنیت‌های غلط و التقاطی مثل مهندس موسوی و چپ‌گرایان و غرب‌زده‌ها نگذاشتند تلاش‌های آنان برای زندگانی ساده و مرفه اسلامی به ثمر برسد. و همواره مورد تهاجم و تهمت آنان قرار داشته است و دارد ولی پاکی و صداقت یاران مؤتلفه باعث شده که توده مردم و بزرگان کشور همه بر سلامت و خدمت مؤتلفه گواهی می‌دهند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: