کد خبر: ۹۶۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۸۰
دونده کنیایی یک ماه بعد از شکستن رکورد دوی ماراتن جهان در سانحه‌ای تلخ جان خود را از دست داد.

رکورد دار جهانی ماراتن بر اثر تصادف درگذشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ کلوین کیپتوم رکورددار دوی ماراتن جهان و جروایس هاکیزیمانا مربی او در سانحه رانندگی در خارج از شهر الدورت دره ریفت کنیا جان خود را از دست دادند.

در گزارش ورزش سه آمده است: رئیس پلیس این شهر در خصوص این سانحه به سی‌ان‌ان گفت: "کلوین کنترل خود را از دست داد و از جاده منحرف و وارد گودالی در فاصله ۶۰ متری شد و به درخت بزرگی برخورد کرد. این حادثه حوالی ساعت ۱۱ شب گذشته رخ داد."

رکورد جهانی کیپتوم که در مسابقات دو ماراتن شیکاگو در ماه اکتبر ثبت شد، ۲:۰۰:۳۵ بود و این رکورد در چند روز گذشته تایید شد. او در شیکاگو ۵۰ ثانیه رکورد خود را بهبود بخشید تا رکورد ۲:۰۱:۰۹ ساعت را که توسط الیود کیپچوگه دونده کنیایی ثبت شده بود، بشکند.

پس از انتشار خبر درگذشت کیپتوم سباستین کو، رئیس فدراسیون بین‌المللی دوومیدانی گفت: "کیپتوم ورزشکاری بود که میراثی خارق‌العاده از خود به جای گذاشت، ما سخت دلتنگ او خواهیم شد. در غم از دست دادن کلوین و مربی او در شوک عمیقی هستیم."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: