کد خبر: ۹۶۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۷۶
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود.

پیش‌بینی هواشناسی؛ رگبار و رعدوبرق در این استان‌هابه گزارش خبرداغ به نقل  از مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در استان‌های جنوبی کشور رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گردوخاک و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور امروز در استان‌های بوشهر هرمزگان جنوب استان‌های فارس و خوزستان برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد و دوشنبه در استان هرمزگان جنوب استان‌های فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می‌شود. این وضعیت در این دو روز در جزایر واقع در خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز پیش بینی می‌شود.

در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در مناطق شمال غرب غرب جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی سبب بارش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: