کد خبر: ۹۶۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۷۳
رئیس دولت سیزدهم با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم می‌تواند شکرگزاری باشد نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و می تواند جلوه‌ای باشد از میثاق با ولایت و رهبری.

درخواست ابراهیم رئیسی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز ۲۲ بهمن گفت: مردم عزیز ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیدآفرینی برای کشور و در یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که مساله ۲۲ بهمن و دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم عزیز در راهپیمایی می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم می‌تواند شکرگزاری باشد نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و می تواند جلوه‌ای باشد از میثاق با ولایت و رهبری.

رئیس جمهور تصریح کرد: حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضوری باشکوه‌تر از همه سالها خواهد بود، چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیک‌تر شود و همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره ها را بگشاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: