کد خبر: ۹۶۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۰
نفس طلا در بازار جهانی افتاد، به طوری که شاهد تغییر ملموسی در قیمت‌ها نبودیم.

یه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، قیمت طلا امروز در بازار جهانی با کاهش ۰.۸۷ درصدی، به ۲ هزار و ۳۴ دلار رسید. این رقم یعنی تاکنون طلا تنها افت یک دلاری را تجربه کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که طی یک هفته گذشته قیمت طلا در حدود ۱۹ دلار افت را تجربه کرده است؛ این در حالی است که عملکرد بازار در یک ماه گذشته، کاهش ۱۰ دلاری را نشان می‌دهد.

بازار طلا با کما رفت/ پیش‌بینی سرمایه‌گذاران از قیمت طلا در آینده

براساس گزارش رویترز، کاهش ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا قیمت طلا را در معاملات روز چهارشنبه تثبیت کرده است. تاجران منتظر اظهارات مقامات فدرال رزرو در این هفته هستند تا سرنخ‌های بیشتری در مورد روند کاهش نرخ بهره در سال جاری میلادی به دست آورند.

تحلیلگران انتظار دارند انتشار اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا بر قیمت طلا تاثیر گذاشته و آن را تثبیت کند.

تاجران پس از انتشار اطلاعات اشتغال آمریکا در هفته گذشته که بهتر از حد انتظار بود، احتمال آغاز روند کاهش نرخ بهره از ماه مارس را پایین آوردند.

تحلیلگران عقیده دارند هرچه آغاز روند کاهش نرخ بهره نزدیک‌تر باشد، طلا روند صعودی خود را زودتر آغاز خواهد کرد. اما تاخیر در کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا باعث می‌شود قیمت طلا در کوتاه‌مدت رو به کاهش گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: