کد خبر: ۹۶۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۸۱
یک انتخابات ۸۰ درصدی چه در فرانسه و چه در ایران، با یک انتخابات ۳۰ درصدی چه در ایران و چه در فرانسه، تفاوت اصلی‌اش در کسانی است که انتخاب شده‌اند نه در کسانی که انتخاب کرده‌اند.
روزنامه اصولگرا: در انتخابات ۸۰ درصدی، افرادی که رای می آورند، فرق می کنند با افرادی که در انتخابات ۳۰ درصدی رای می آورندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین تفاوت مشارکت‌ها در همه نظام‌های مردمی، به تفاوت انتخاب‌شوندگان منتهی می‌شود و این‌طور نیست که همان دسته و گروهی که در یک انتخابات با مشارکت بالا برگزیده می‌شوند، در انتخابات با مشارکت پایین هم بادرصد کمتر همان‌ها انتخاب شوند.
 
روزنامه جوان با تاکید بر مطلب بالا نوشت:این است که توده‌ها باید اثرگذاری خود را پاس بدارند و انتخابی را که حق خود آنهاست، به دیگران واگذار نکنند. این دیگران حتی می‌توانند دشمنان اکثریت باشند، چه در خارج و چه در داخل! و دشمنی آنان با اکثریت حتی ممکن است به معنی موافقت با اقلیت نباشد و این یعنی باخت کامل.
هیچ چیز جای صندوق رأی را نمی‌گیرد و هیچ چیز نمی‌تواند جای انتخاب ما را بگیرد. انتخاب ما هم برای خود ما مسئولیت‌آفرین است و هم برای انتخاب‌شونده. اما انتخاب دیگران فقط ما را به تماشاچیان منفعل سرنوشت خویش تبدیل می‌کند!
 
 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: