کد خبر: ۹۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۱
سالانه بیش از ۳ میلیون کارت سوخت تولید می‌شود اما ۳۰۰ هزار کارت سوخت در سال به مقصد نمی رسد و باطل می شود.

شرایط دریافت کارت سوخت تغییر می‌کند/ اعلام جزییاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳ میلیون کارت سوخت تولید شده است که ۹۰۰ هزار کارت نو کارت و مابقی آن المثنی است.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: کارت سوخت به آدرسی ارسال می‌شود که در برگ سبز وسیله نقلیه قید شده است. اما گاهی اوقات به دلیل نقل و انتقال وسیله نقلیه و تغییر آدرس مالک کارت سوخت به متقاضی نمی‌رسد.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت پژوهش و توسعه ناجی با راه اندازی سامانه بر خط هوشمند کارت سوخت مشکلات احراز هویت متقاضی برطرف می‌شود و دیگر هیچ کارت سوختی باطل نمی‌شود.

هزینه تولید کارت سوخت ۱۰۰ هزار تومان است. سالانه بیش از ۳ میلیون کارت سوخت تولید می‌شود اما ۳۰۰ هزار کارت سوخت در سال به مقصد نمی رسد و باطل می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: