کد خبر: ۹۶۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۸۱
مدیرعامل سابق استقلال درباره شرایط این روزهای این تیم صحبت کرد.

صدرنشینی استقلال را مدیون نکونام هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی: علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال درباره عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: من خیلی از این تیم راضی هستم چرا که در صدر جدول قرار داریم. بابت این موضوع از سرمربی تیم جواد نکونام تشکر می کنم.

او با تمجید از سرمربی استقلال گفت: من نکونام را می شناسم و فکر می کنم بچه های کمپ از دست او عاصی شدند! چون می دانم از ۸ صبح تا ۱۰ شب آن جا است. خیلی دقت می کند و وقت زیادی برای کارش می گذارد.

فتح الله زاده با بیان اینکه استقلال از نظر بازیکن با کمبود مواجه است گفت: بدون تعارف بگویم که صدرنشینی مان را مدیون تلاش های جواد نکونام و کادرفنی هستیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم حداقل باید سه بازیکن بگیریم؛ این موضوعی است که خود آقای خطیر و نکونام هم می دانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: