کد خبر: ۹۶۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۸۶
دو نیروی پلیس در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس در شهرستان نی ریز ، ۲ نفر از این نیروها شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

ایرنا در گفت‌وگو با سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی نوشت: ساعت یک بامداد سه شنبه دهم بهمن ۱۴۰۲ ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در قالب طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو ۴۰۵ شک کردند و دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف شد و ۴ نفر شرور مسلح از خودرو پیاده شدند و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز تیراندازی کردند و سریعا از محل گریختند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ۲ نفر از کارکنان جان بر کفِ فراجا به اسامی رضا شاهسونی و علی شاهسونی به درجه رفیع شهادت نائل و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا شد و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه دارد و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دو مامور پلیس به شهادت رسیدند/ عکس

دو مامور پلیس به شهادت رسیدند/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: