کد خبر: ۹۶۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۹
سی‌ان‌ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد: در حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در مرز اردن و سوریه ۳ سرباز آمریکایی کشته و حدود ۲۴ نفر زخمی شدند.

فوری؛ تلفات بی‌سابقه آمریکایی‌ها در مرز اردن و سوریه/ بایدن وعده انتقام دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سی‌ان‌ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد: در حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در مرز اردن و سوریه ۳ سرباز آمریکایی کشته و حدود ۲۴ نفر زخمی شدند.

براساس اعلام مقامات آمریکایی، این اولین بار است که سربازان آمریکایی از زمان آغاز جنگ غزه در حملات به منافع آمریکا کشته می‌شوند.

فرماندهی مرکزی آمریکا(سنتکام) این خبر را تایید کرده است.

بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: حمله به نیروهای ما که منجر به کشته شدن ۳ سربازمان شد، توسط گروه های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند انجام شد.

وی افزود: همه کسانی را که مسئول حمله به نیروهای ما بودند را در زمان مناسب و به شیوه ای که انتخاب می کنیم، پاسخگو خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: