کد خبر: ۹۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۹۷
رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاح چهارمین پایگاه قهرمانی کشتی تهران صحبت حضور یافت.

دبیر: من در دولت احمدی‌نژاد کتک خوردم / به آدم خودتان رأی بدهید؛ در انتخابات نمی‌شود تقلب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا دبیر در مراسم افتتاح چهارمین پایگاه قهرمانی کشتی تهران گفت: در این 4 سالی که خدمت دوستان بودیم، 277 باشگاه در سراسر کشور افتتاح شد. از لفظ خیانت استفاده نمی‌کنم، می‌گویم کم کاری شده بود که جمعیت کشتی به 30 هزار نفر رسیده بود. الحمدالله اکنون بالای 400 هزار نفر هستیم و در چهار سال آینده بالای یک میلیون نفر خواهیم شد.

به گزارش تسنیم، رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به افتتاح پایگاه قهرمانی شهید شاعری تصریح کرد: این چهارمین پایگاه ماست. در هیچ باشگاهی دنبال درآمد نبودیم، 14-15 میلیارد همین سالن خرج برداشت. چه کسی اینجا مسئول باشد مهم نیست، مهم آمدن مردم برای ورزش کردن است. من را در فضای مجازی می‌زنند، اما حتی یک مورد نبوده که اشتباه کرده باشم جز یک مورد همان جروبحث با پولادگر که او اشتباه کرد و من اشتباه‌تر.

دبیر اظهار داشت: خدا باید راضی باشد، مردم هم حس کنند کار می‌شود. جامعه کشتی نظر بدهد دبیر کار کرده و یا نه؛ نترسند و بگویند. من در دولت احمدی‌نژاد کتک خوردم، می‌خواستند اینجا را پاساژ کنند ولی ایستادم و حالا این سالن را داریم. از همدوره‌ای‌های ما در شورا بپرسید چه کسی کار کرد و چه کسی کار نکرد. شهرداری تهران بستر را بدهد که بخش خصوصی بسازد. باشگاه پنجمی ما هم در خاک سفید داریم و آنجا را هم دنبال می‌کنیم تا به خوبی همین جا شود. هر جا می رویم باشگاه را از شما گرفته و آدم‌های این کار را به خدمت می گیریم مثل علیرضا رضایی، غلامرضا محمدی و ... .

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی می‌گویند رأی نمی‌دهیم؛ بیایید و به آدم خودتان رأی بدهید. در انتخابات نمی‌شود تقلب کرد. من در ستادها بودم و آرا را شمرده‌ام، اصلاً نمی‌شود تقلب کرد. ان‌شاءالله نظام هم رودربایستی را کنار بگذارد و تصمیم بگیرد و مدیران ناکارآمد جای خود را به مدیران کارآمد بدهند.

دبیر درباره پاداش المپیکی‌ها گفت: من با وزیر در این‌باره صحبت کردم. یک عددی مد نظرشان بود، خواهش کردم برای طلای المپیک کمتر از 20-25 میلیارد در نظر نگیرند. چیزی نیست. طرف 10-12 سال برای طلای المپیک زحمت کشیده، یک نفر طلای المپیک گرفته، 12 سال زحمت کشیده که به آن برسد. سرجمع 3-4 یا 5 مدال همه رشته‌ها با هم می‌گیرند، نهایتا می‌شود 100 میلیارد تومان، رقمی نیست. من پیشنهادم 25 میلیارد تومان بود. به وزیر محترم هم گفتم. این چیزی نیست ولی انگیزه می‌دهد. ما خودمان هم بعد از عید اعلام می‌کنیم که چقدر به قهرمانان کشتی خودمان می‌دهیم.

وی ادامه داد: دیدم برخی از قهرمانان صحبت کردند و گفتند کشتی در المپیک 2-3 طلا می‌گیرد خواهشم این است از این حرف‌های غیرکارشناسی نزنید. کلا کشتی آزاد بعد از انقلاب سه طلا گرفته، حالا کمیل قاسمی هم هست می‌شود چهار تا، چطور قرار است در یک المپیک 2-3 طلا بگیریم؟ کشتی آزاد و فرنگی یک طلا بگیریم هم خیلی هنر کردند. ما خیلی مشکلات داریم، ضرب خورده داریم. خواهش می‌کنم حرف های من را نگذارید ببرند، ضد انقلاب حرف من را می‌برد، سه تا جبهه هستند که با من مشکل دارند و با هم میکس شدند و حرف من را می‌برند و من را می‌زنند، حرف من این است بار کشتی را زیاد نکنید. تیم کشتی می‌خواهد لذت ببرد در المپیک کشتی بگیرد، تلاشش را می‌کند. هرچه در کمیته المپیک گفتند پیش‌بینی‌ات را بنویس، من ننوشتم. ما می‌خواهیم بچه‌های‌مان از تمرین و کشتی گرفتن برای مردم‌شان لذت ببرند. هیچ باری هم روی هیچ رشته‌ای نگذارند. من این دوران را خودم گذراندم و می‌دانم بار روی ورزشکار چقدر سنگین است. باراضافه روی دوش بچه‌ها نگذارید.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد وضعیت حسن یزدانی نیز گفت: حسن آقا روز پنجشنبه با هم صحبت کردیم، او عمل کرده و فعلا دامنه حرکتش هنوز کم است. نمی‌دانم اردیبهشت یا آخر فروردین یا اوایل فروردین بتواند روی تشک بیاید. خواهشم این است بار روی دوش کسی نگذارید. یک سری آدمها اظهارنظراتی می‌کنند آدم خنده‌اش می‌گیرد. با تیلور کشتی دارد هی یک چیز می‌گویند. حریفش هم خوب است، تیلور می‌آید از کشتی لذت ببرد اما همه سر حسن آقا می‌ریزیم که باید طلا بگیری و بار روی دوشش می‌گذاریم. قبلا هم گفتم عمل او سنگین بوده و خواهشم از همه این است، می‌دانم چطور بار را کم کنم، هم پیشکسوتان و هم قهرمانان خودشان می‌دانند المپیک کشتی گرفتن چقدر سخت است، مگر طلا فروشی است که همینطور 3 طلا بگیرند. واقعا اینطور نیست. مردم و رسانه کمک کنند بار روانی تیم را زیاد نکنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: