کد خبر: ۹۶۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۱
درخواست واخواهی عباس جدیدی به رأی قبلی دادگاه درخصوص شکایت علیرضا دبیر از او و محکومیت ۲۰ میلیون تومانی‌اش، تأیید دوباره محکومیت این قهرمان را در پی داشت.

تأیید محکومیت عباس جدیدی؛ شکایت دوباره دبیر از قهرمان پیشین جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : درخواست واخواهی عباس جدیدی به رأی قبلی دادگاه درخصوص شکایت علیرضا دبیر از او و محکومیت ۲۰ میلیون تومانی‌اش، تأیید دوباره محکومیت این قهرمان را در پی داشت.

روزهای ابتدایی آذرماه در پی شکایت علیرضا دبیر از عباس جدیدی مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای، دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانسته و جدیدی را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرده بود.

در پی این رأی، عباس جدیدی که در دادگاه قبلی غیبت داشت، درخواست واخواهی داد که دادگاه ادله قهرمان پیشین کشتی جهان و نایب‌قهرمان اسبق المپیک را وارد ندانست و رأی قبلی را تأیید کرد.

با توجه به اینکه بعد از صدور این رأی جدیدی همچنان در فضای مجازی علیه علیرضا دبیر از کلمات و القاب نامناسب استفاده کرد، رئیس فدراسیون کشتی و قهرمان المپیک 2000 سیدنی بار دیگر از جدیدی به محاکم قضایی شکایت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: