کد خبر: ۹۶۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور سازمان برنامه و بودجه را موظف کردند تا منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده فروش فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی را با تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور صرفاً برای تأمین یارانه نان و دارو هزینه کند.

تخصیص منابع مالیات بر ارزش افزوده فروش فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی صرفا برای یارانه نان و داروبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش هزینه‌ای، با تصویب اجزای ۵ و ۷ بند الف تبصره ۸ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:
 
۵- سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده فروش فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی را با تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور صرفاً برای تأمین یارانه نان و دارو هزینه نماید. 

۷- جدول تفصیلی منابع و مصارف این بند توسط دولت در زمان ارائه لایحه بودجه (مرحله دوم) به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌گردد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: