کد خبر: ۹۶۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۲
روزنامه همشهری بدون نام بردن از رائفی پور، افشاگری اخیر او را اقدامی علیه مشارکت در انتخابات ارزیابی کرد.

روزنامه شهرداری تهران علیه رائفی پور: این کارها زشت و زننده استبه گزارش خبرداغ ، روزنامه همشهری بدون نام بردن از رائفی پور، افشاگری اخیر او را اقدامی علیه مشارکت در انتخابات ارزیابی کرد.

روزنامه همشهری نوشت:

کسانی هستند که تصور می‌کنند با تخریب و اتهام زنی و به‌اصطلاح افشاگری موجب روشنگری و رونق انتخابات می‌شوند و متأسفانه این اقدام زشت و زننده را هم اخیرا کلید زدند. این افراد نمی‌دانند که ثمره نهایی این دست اقدامات فارغ از قضاوت اخلاقی و شرعی و قانونی تنها و تنها تأیید گزاره فساد سیستمی دشمن است که این روزها و در شب انتخابات هر دم بدان می‌دمند.

توجه کنیم کسی منکر مبارزه با خطا و تخلف و فساد نیست، اما این‌دست اتهامات رسانه‌ای بدون حضور محکمه و عدلیه آن هم در زمان کوتاه تا شب انتخابات، تنها و تنها اثبات این ادعاست که بین این و آن فرقی نیست و رأی دادن بی‌اثر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: