کد خبر: ۹۶۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۹
حضور برخی دولتمردان ابراهیم رئیسی در جلسات و کنگره های انتخاباتی خبرساز شده است.

حضور وزیر و معاون رئیسی در جلسه انتخاباتی شریان /دولت سیزدهم به دنبال چینش صندلی های مجلس آینده است؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، برخی شنیده ها از منابع مستقل و موثق حکایت از از برگزاری نشست انتخاباتی شریان (شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) در موسسه سرچشمه،وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی دارد، نشستی که بعضی دولتمردان ابراهیم رئیسی مانند وزیر ارشاد و معاون اجرایی رئیس جمهمور هم در آن حضور داشته اند.

این درحالیست که براساس ماده ۵۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، انجام هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اشخاص حقوقی وابسته به آنها در ساعات اداری و همچنین هرگونه استفاده از امکانات، جایگاه، نام، مقام یا موقعیت اداری و سازمانی توسط کارکنان نهادهای مذکور برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و مرتکب به مجازات نقدی درجه شش قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ با اصلاحات و الحاقات بعدی و انفصال موقت از خدمات دولتی از شش ماه تا یک سال محکوم می‌شود.

شاید به همین دلیل است که خبر رسمی و تصاویری از این جلسه منتشر نشده است.

اما این نخستین بار نیست که دولتمردان رئیسی در برنامه های انتخاباتی حضور دارند؛ آبان ماه امسال همایش ۴ هزار نفری مبنا برگزار شد و تصویر معاون پارلمانی دولت سیزدهم در گزارش های آن به ثبت رسید.

همچنین حدادعادل حامل پیام ابراهیم رئیسی بود و گفت: «آقای رئیسی نیز تمایل داشتند که در این مجلس شرکت کنند که فرمودند از جانب من به حاضران در مجلس سلام من را برسانید و گفتند که بنده علاقه‌مند بودم که در این اجتماع انقلابیون شرکت کنم.»

این اتفاقات درحالی رخ می دهد که عملکرد هیات های اجرایی دولت رئیسی نیز انتقادات زیادی را به همراه داشت و برخی تحلیلگران معتقد هستند که دولت سیزدهم درحال ساماندهی صندلی های مجلس آینده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: