کد خبر: ۹۶۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۲
امیر آشتیانی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم در مسیر دفاع از کشور و افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقا توان رزمی نیروهای مسلح تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و دشمن ناامید خواهد شد.

تاکید فرمانده کل ارتش بر نقش پهپادها در افزایش توان رزمی نیروهای مسلح/ امیر آشتیانی: دشمن ناامید خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : امیر آشتیانی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم در مسیر دفاع از کشور و افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقا توان رزمی نیروهای مسلح تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و دشمن ناامید خواهد شد.

امیر سرتیپ آشتیانی در مراسم الحاق انبوهی از پهپاد ها به ارتش با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف این وزارت خانه تجهیز و تسلیح نیروهای مسلح در جهت دفاع از کشور می باشد، گفت:الحاق این پهپادها در توان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان این‌که «همواره تمامی تحولات منطقه و جهانی تحت رصد می‌باشد»، افزود: فناوری های نوین و به روز در دنیا بررسی می‌شود و با نیازهای نیروهای مسلح تطبیق داده می‌شود تا در راستای دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات زمینی، هوایی، دریایی و فضایی بومی سازی و تولید شود.

 

وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم در مسیر دفاع از کشور و افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقا توان رزمی نیروهای مسلح تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و دشمن ناامید خواهد شد.

پهپادها توان رزم ویژه‌ای به نیروهای مسلح افزوده اند

همچنین بنا به روایت فارس، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این آیین، ضمن تبریک میلاد امام جواد(ع) و امام علی(ع)، گفت: وظیفه نیروهای مسلح و از جمله ارتش این است که هر روز برای افزایش توان رزمی خود تلاش کنند تا بتوانند ماموریت های محوله را به بهترین نحو ممکن و با موفقیت به سرانجام برسانند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به نقش پهپادها در نبردهای حال و آینده، تصریح کرد: در این چند سال اخیر نقش پهپادها در عرصه‌های مختلف شناسایی، رزمی، انهدامی،جنگالی و رادارهای پرنده در زمین، هوا و دریا موثر و غیرقابل انکار بوده است. حضور پهپاد در نیروهای مسلح در همه جهان، توان رزم ویژه‌ای به نیروهای مسلح افزوده است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر به خصوص در نیروهای مسلح ما، با توانمندی بالا و اهتمامی که در وزارت دفاع و سازمان صنایع هوایی وجود دارد، اتفاقات مبارکی افتاده و در همین یکی دو سال اخیر صدها فروند انواع پهپاد از نظر تعداد و تنوع به ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است.

سرلشکر موسوی با اشاره به الحاق امروز انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری در چندین نقطه از کشور به یگان های ارتش، گفت: حتماً این الحاق ها موجب ارتقای قابل ملاحظه ای در توان رزم نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی خواهد شد تا بتوانند ماموریت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند.

فرمانده کل ارتش ضمن تشکر از اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان صنایع هوایی و دیگر صنایع همکار در تحقق فرمان مبارک فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر جبران عقب افتادگی‌ها، افزایش تعداد پهپادها و ارتقا کیفیت آن‌ها، تصریح کرد: امروز در حوزه پهپاد همه چیز، از حوزه طراحی تا به کارگیری در مقابل تهدیدات، متکی به توان داخلی و دانش دانشمندان جوان کشور است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: