کد خبر: ۹۶۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
تعداد بازدید: ۸۷
ابوالقاسم رضایی متهم ردیف بیست‌وچهارم پرونده و فرزند خلیل‌الله است.

این مرد برای تامین مالی گروهگ منافقین تلاش می کند /متهم ردیف 24 دادگاه منافقین تحت تعقیب اینترپل استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ابوالقاسم رضایی متهم ردیف بیست‌وچهارم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

او قبل از انقلاب به گروهک منافقین ملحق شده و در همین راستا با سعیده شاهرخی، ازدواج تشکیلاتی می‌کند و مدتی بعد نیز همراه با همسرش، به صورت غیرقانونی از ایران خارج می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از عضو بخش به اصطلاح روابط خارجی و اطلاعات نظامی تشکیلات در سال ۱۳۵۸، مسئول بخش ارتباط‌گیری با سایر گروه‌های معاند و ضدانقلاب در سال ۱۳۶۰، فعالیت در خانه‌های تیمی به صورت مخفی تا سال ۱۳۶۳، حضور در آمریکا با هدف فراهم کردن شرایط نزدیکی منافقین به مقامات آمریکایی در سال ۱۳۶۳، مسئول شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین در عراق در سال ۱۳۶۵ و شرکت در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان به عنوان مسئول تیم نظامی.

 

او در حال حاضر از کادرهای مهم گروهک در بخش تامین مالی تروریسم و همچنین قسمت به اصطلاح سیاسی نفاق در کشور آلبانی است.

ضمناً او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۹۱/۶-۲۰۰۲ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: