کد خبر: ۹۶۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۳
امیر غلامعلیان توضیحات جدیدی درباره انگیزه سرباز شلیک کننده به سربازان پادگان باغین که منجر به کشته شدن ۵ نفر شده است، ارائه داد.

علت تیراندازی مرگبار یک سرباز به همرزمانش در آمدگاه ارتش چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: امیر غلامعلیان توضیحات جدیدی درباره انگیزه سرباز شلیک کننده به سربازان پادگان باغین که منجر به کشته شدن ۵ نفر شده است، ارائه داد.

امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در سخنانی در خصوص دلایل قتل ۵ نفر از سربازان توسط یک سرباز وظیفه اظهار کرد: در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز شنبه گذشته یک نفر از کارکنان وظیفه از سر پست نگهبانی به داخل آسایشگاه مراجعه می‌کند و بر اثر دلایلی که هنوز مشخص نیست بلافاصله اقدام به تیراندازی به سمت سربازان که داخل آسایشگاه بودند، کرده و تعداد ۵ نفر از همرزمان وظیفه جانشان را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: ضارب بلافاصله بعد از این واقعه همراه با دو قبضه اسلحه و تعدادی خشاب از محل متواری می‌شود.

 

غلامعلیان بیان داشت: پس از اطلاع از حادثه، بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردیم و با کاوشی که در منطقه انجام شد یک قبضه اسلحه در محلی که سرباز اقدام به فرار کرده بود پیدا شد و اقداماتی انجام شد با ردزنی‌هایی که توسط سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی و بخصوص در حفاظت اطلاعات ارتش انجام شد قاتل فراری در ورودی شهرستان زرند دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از روشن شدن، دلایل و مواردی که سبب شد این سرباز چنین جنایت وحشتناکی را رقم بزند، اطلاع‌رسانی خواهد شد، اضافه کرد: شایعات فضای مجازی که هم‌اکنون در حال بازنشر است هیچکدام واقعیت ندارد و آنچه تا بحال به آن رسیدیم اختلافات خانوادگی بوده که در خانواده این سرباز وجود داشته و انگیزه‌هایی برای انتقام‌جویی. و هیچگونه مورد خاص دیگری نیست و همشهریان و هم استانی‌ها مطمئن باشند اوضاع کاملا تحت کنترل بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: