کد خبر: ۹۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۸
دو بازیکن سپاهان با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد سپاهان در تمرینات این تیم شرکت کردند.

بازگشت ۲ بازیکن مازاد به تمرینات سپاهانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : دو بازیکن سپاهان با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد سپاهان در تمرینات این تیم شرکت کردند.

لیست مازاد سپاهان بعد از پایان نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم اعلام شد. در این لیست نفراتی مانند هادی محمدی، کاوه رضایی و سیاوش یزدانی حضور داشتند.

پیش از این خبر بازگشت هادی محمدی به لیست تیم اعلام شده بود، اما درباره کاوه رضایی و سیاوش یزدانی وضعیت روشن نبود. رضایی بعد از حضور در لیست مازاد گفته بود که توافقی برای فسخ انجام نداده است و در صورت جدایی باشگاه باید به‌صورت کامل به تعهدات خود عمل کند.

در همین حال دیروز (چهارشنبه) تمرینات آماده‌سازی سپاهان زیر نظر مورایس برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر آغاز شد و کاوه رضایی و سیاوش یزدانی هم در جمع نفرات حاضر بودند. به نظر می‌رسد رضایی به دلیل عملکردش در هفته‌های پایانی لیگ توانسته مجدداً نظر مساعد مورایس را جلب کند و این مسئله خوشایند باشگاه سپاهان هم هست.

سپاهان هفته آینده اردوی آماده‌سازی خود را در کشور قطر برگزار می‌کند و در جریان این اردو نیز چند دیدار تدارکاتی انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: