کد خبر: ۹۶۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۲
باشگاه رئال مادرید برنامه‌ای برای بازگرداندن کریم بنزما به این تیم ندارد.

بنزما در آستانه ترک عربستان؛ درهای مادرید بسته است!به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم‌ : باشگاه رئال مادرید برنامه‌ای برای بازگرداندن کریم بنزما به این تیم ندارد.

کریم بنزما که تابستان اخیر به حضور 14 ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و با عقد قراردادی سه ساله با دستمزد 100 میلیون یورو در سال به الاتحاد عربستان پیوست، حالا تنها پس از گذشت 6 ماه از حضورش در این تیم به دنبال ترک لیگ عربستان و بازگشت به فوتبال اروپا است. گفته می‌شود مدیر برنامه‌های این مهاجم فرانسوی، او را به چندین باشگاه اروپایی از جمله یوونتوس، چلسی، آرسنال و منچستریونایتد پیشنهاد داده است، این در حالی است که شایعاتی هم در خصوص احتمال بازگشت او به رئال مادرید وجود دارد.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» در این خصوص خبر داد؛ بنزمای 36 ساله می‌خواهد الاتحاد را ترک کند و برای بازی به اروپا بازگردد. او متوجه شده که عربستان جای درستی برای او و ادامه فوتبالش نیست. درهای رئال مادرید اما به روی او بسته است و این مهاجم فرانسوی شانسی برای بازگشت به جمع کهکشانی‌ها ندارد، درست همان اتفاقی که پیش از این برای اسطوره‌های این باشگاه از جمله کریستیانو رونالدو افتاده بود.

در سوی دیگر پایگاه خبری «TEAMtalk» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شده که باشگاه آرسنال در نظر دارد کریم بنزما را با قرارداد قرضی 6 ماهه به ترکیب تیم تحت‌هدایت میکل آرتتا اضافه کند. برنده توپ طلا در سال 2022، در فصل جاری در 20 بازی برای الاتحاد به میدان رفته و آمار 12 گل‌زده و 5 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

بنزما در زمان حضور در رئال مادرید، در 648 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار 354 گل زده و 165 پاس گل را از خود برجای گذاشت و به این تیم برای کسب 24 جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لالیگا و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. او پس از کریستیانو رونالدو (با 450 گل زده) دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: