کد خبر: ۹۶۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۸
مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و تلویزیون از پخش سریال رستگاری در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: این سریال طنز نیست بلکه کاری متفاوت است و مردم شاید یک کار متفاوت ببینند.

مسعود ده‌نمکی: رستگاری طنز نیست/ اخراجی‌ها خاطرات خودم و آزادگان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا :مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و تلویزیون از پخش سریال رستگاری در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: این سریال طنز نیست بلکه کاری متفاوت است و مردم شاید یک کار متفاوت ببینند. 

مسعود ده‌نمکی دوشنبه شب در حاشیه آیین نکوداشت و رونمایی از مجموعه ۷۸ جلدی فرهنگنامه اسارت و آزادگان، در جمع خبرنگاران درباره این مجموعه گفت: از سال ۷۰ تا ۹۲ روی آن کار شده است که یک مرجع و کار دایره المعارفی است و بخشی از آن اردوگاه محوری است که به آن اردوگاه نگاری می‌گوییم.

ده‌نمکی افزود: این یک روایت جمعی از اسارت است و خاطره‌نگاری نیست. یک کار متفاوت و بالادستی برای نگارش فیلمنامه‌ها، داستان‌ها و رمان‌هاست که می‌توان با مراجعه به مجموعه به راحتی کار پژوهشی کرد.

این کارگردان همچنین در این‌باره که آثارش مانند اخراجی‌ها الهام گرفته از این مجموعه بوده است؟ گفت: اخراجی‌ها خاطرات خودم بود که در کتاب نام افراد هم آمده است. اخراجی‌های ۲ هم بخشی از خاطرات آزادگان در یکی از اردوگاه‌های "رمادیه" بود که در قالب طنز درآمد.

وی درباره این که آیا باز هم در این حوزه فیلمی خواهد ساخت؟ گفت: اگر قسمت باشد، بله.

ده‌نمکی کارگردان سریال رستگاری درباره این مجموعه هم گفت: این سریال ماه مبارک رمضان تقدیم مردم می‌شود و یک کار متفاوت است و طنز نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: