کد خبر: ۹۶۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
تعداد بازدید: ۹۳
به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با ورود سکه طلا با طرح جدید و بدون تاریخ به بازار، قیمت طلا و سکه در بازار شکسته شد.

کمر قیمت سکه شکست/ ریزش قیمت‌ها تا کجا ادامه دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در یک برنامه تلویزیونی افزود: در پی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر و ورود شمش طلا در مبادلات ارزی از روز چهارشنبه، بانک مرکزی با عرضه سکه جدید، با طرح جدید و بدون تاریخ باعث کاهش قیمت طلا و سکه در بازار شد.

به گفته وی، پس از این اقدام بانک مرکزی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۳۲ هزار تومان کاهش به ۲ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان رسید.

بنا به این گزارش، برخی فعالان بازار اعتقاد دارند در صورت اجرای این طرح از روز چهارشنبه، شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها و ورود سکه به کانال ۲۹ و ۳۰ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: