کد خبر: ۹۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۲۱
سرمربی سابق پرسپولیس قهرمان نشدن در آسیا را بزرگترین حسرت دوران مربیگری خود می داند.

یحیی و حسرت تلخی که برایش ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس در برنامه جام آرزوها در شبکه نسیم شرکت کرد و گفتگوی جالبی با پژمان بازغی داشت.

او در پاسخ به اینکه چه آرزوی فوتبالی ای داشته گفت: ما در بازی های باشگاه‌های آسیا در فینال قهرمان نشدیم و می‌توانستیم آن سال جام را بگیریم. یک سری اتفاقات بد برای تیم افتاد. قبل از فینال سه چهار تا محروم داشتیم. احسان پهلوان و وحید امیری سه کارته شده بودند. شجاع از تیم ما جدا شد و عیسی آل کثیر هم که به خاطر آن شادی گلش محروم شده بود. یک مقدار دست ما خالی شد ولی گل اول را زدیم و دو تا پنالتی خوردیم و خیلی بچگانه بود.

او در پاسخ به اینکه آیا مهدی شیری را بخشیده یا نه گفت: فوتبال است. من که بخشیدم انشالله که همه او را ببخشند. گناه نکرد و یک اشتباه بود. یک موقع کسی گناه می‌کند و می‌گویید قابل بخشش هست یا نه ولی این‌ها اشتباهات است و شاید عدم تمرکز و فشار زیاد باعث اشتباه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: