کد خبر: ۹۶۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۷۳
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، امروز یکشنبه (۲۴ دی) ادارات هشت شهرستان‌ این استان به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل است.

بارش برف ادارات این شهرها را تعطیل کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، امروز یکشنبه (۲۴ دی) ادارات هشت شهرستان‌ این استان به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل است.

کاظم دبیر افزود: ادارات شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، سرعین، مشگین‌شهر ، گرمی ، بیله‌سوار و انگوت به دلیل شدت بارش برف و کولاک تعطیل شد.

بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده است، امروز یکشنبه با شدت بیشتری همچنان ادامه دارد و همین امر موجب کندی تردد وسایط نقلیه در سطح شهر شده است.

روز گذشته و با توجه به هشدار قرمز اداره کل هواشناسی استان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان اردبیل به حالت آماده‌باش درآمدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: