کد خبر: ۹۶۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۳۰
قتل عام هولناک خانوادگی | پسر ۲۱ ساله به جان خانواده‌اش افتاد؛ مرا درک نمی‌کردند!

قتل عام هولناک خانوادگی/ پسر ۲۱ ساله به جان خانواده‌اش افتاد؛ مرا درک نمی‌کردند!به گزارش خبرداغ به نقل از ایران : قتل عام هولناک خانوادگی | پسر ۲۱ ساله به جان خانواده‌اش افتاد؛ مرا درک نمی‌کردند!

محمدجواد زارع بیدکی دادستان عمومی و انقلاب اشکذر در جمع خبرنگاران گفت: پس از جنایت هولناک خانوادگی که آذر سال ۱۴۰۰ در اشکذر رخ داد و در آن جنایت، پدر، مادر و پسر ۱۲ ساله خانواده به صورت فجیعی به قتل رسیدند، مراتب با پیگیری‌های قضایی انجام و عوامل دخیل در جنایت دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

وی ادامه داد: مراحل تحقیق، بازسازی صحنه و رسیدگی‌های دقیق در شعبه کیفری یک استان انجام و سرانجام حکم نهایی صادر شد. دادگاه کیفری یک استان یزد، برای عامل اصلی قتل، ۳ بار قصاص نفس و برای عامل دوم تحت عنوان معاونت و ممسک درقتل، رأی حبس ابد صادر کرده است.

زارع بیدکی به تشکیل پرونده شخصیت و انجام تست‌های روانشناختی نسبت به متهمان پرونده اشاره و خاطرنشان کرد:‌ با توجه به شرایط خاص پرونده و نوع قتل‌ها و خانوادگی بودن عوامل دخیل، علاوه بر انجام تحقیقات قضایی، به میز پژوهش‌های علمی با حضور اساتید مبرز دانشگاه نیز سپرده شدند تا علل و انگیزه‌های این میزان از خشونت نیز مشخص شود.

قاتل که در زمان وقوع جنایت‌ها ۲۱ سال داشت، پس از دستگیری مدعی شد خانواده‌اش او را درک نمی‌کردند و رفتار خوبی با او نداشتند. وی نیز با همدستی پسری ۱۹ ساله نخست پدرش را کشته و پس از سوزاندن جسد وی در بیابان به سراغ مادر و برادر ۱۲ ساله خود رفته و آنها را نیز کشته و سپس فرار کرده است که سرانجام با ردیابی‌های گسترده متهم و همدستش دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: