کد خبر: ۹۶۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۱۸
قرار است دور جدید مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ از سوی رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پیگیری شود.

پرسپولیس به دنبال اثبات حسن‌نیت به برانکو/رونمایی از 2 گزینه جدید برای جانشینی یحییبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبال 360 : قرار است دور جدید مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ از سوی رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پیگیری شود.

پرسپولیسی‌ها برای انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی به صورت فشرده در حال انجام مذاکره هستند و با وجود آنکه گفته می‌شود کارنامه 10 سرمربی خارجی در کمیته فنی باشگاه در حال بررسی است، اولویت اصلی مدیران باشگاه، انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان پایتخت است. در روزهای گذشته تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با برانکو انجام شده و حتی یک جلسه مذاکره حضور هم به میزبانی کشور امارات با حضور سرمربی کروات و البته محمد دلبری، عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس انجام شده است.

ایوانکوویچ با وجود حضور در جلسه مذاکره با عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، شب گذشته در پیامی خطاب به هواداران پرسپولیس، از آن‌ها عذرخواهی کرد و مدعی شد که به دلیل تعهد به تیم دیگر در مقطع کنونی نمی‌تواند به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد. با وجود آنکه برانکو ایوانکوویچ رسماً به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی داده اما با این وجود، همچنان انتخاب او به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، اولویت اصلی مدیران این باشگاه محسوب می‌شود.

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس امروز به‌واسطه پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ، تشکیل جلسه فوق‌العاده داد. براساس اعلام باشگاه پرسپولیس، در این جلسه روند مذاکرات با برانکو مورد بررسی قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که در خبر رسمی منتشره از سوی این باشگاه آمده است: «نماینده باشگاه حاضر در مذاکره، گزارشی از مسائل مطرح شده بین دو طرف را ارائه کرد. فایل صوتی مربوط به گفتگوها نیز در اختیار هیات‌مدیره قرار گرفت که براساس آن کذب بودن بعضی اخبار و شایعات حاشیه‌ساز مشخص شد. هیات‌مدیره در این بخش به مدیرعامل ماموریت داد از طریق بخش حقوقی پیگیری‌های قضایی لازم صورت بگیرد».

درویش شخصاً با برانکو مذاکره می‌کند

پرسپولیسی‌ها همچنین تصمیم خود برای ادامه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ را رسماً در جلسه هیات‌مدیره مصوب کردند؛ به‌طوری‌که براساس تصمیم اعضای هیات‌مدیره، قرار است رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس خود شخصاً با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کند. درباره تسویه‌حساب جریمه مالیات برانکو هم در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «برای پرداخت جریمه مالیات مربوط به قرارداد همکاری برانکو از مدت‌ها قبل آغاز شده بود بر تسریع روند این موضوع به عنوان نشانه حسن نیت باشگاه فارغ از جریان و روند مذاکرات تاکید شد».

مفاصا حساب مالیاتی برانکو ارائه می‌شود

مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت مفاصا حساب مالیاتی برانکو ایوانکوویچ هستند که در این‌باره در جلسه هیات‌مدیره عنوان شد: «مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس در حالی که در ادوار قبلی مدیریتی در این ارتباط فقط وعده داده بود، کارهای عملی انجام داد. بر این اساس تا تیرماه سال جاری، بخش اصلی همه دیون مالیاتی برانکو که طبق قرارداد بر عهده باشگاه بود را پرداخت کرد. آن‌چه باقی مانده است مربوط به جرایم دیرکرد می‌شود. این موضوع نیز از مدتی قبل در حال پیگیری بوده و پرسپولیس به زودی نسبت به اخذ و ارائه مفاصا حساب مالیاتی آقای ایوانکوویچ اقدام خواهد نمود».

 

پرسپولیسی‌ها جریمه مالیاتی را پرداخت می‌کنند و بعد مذاکره می‌کنند!

برانکو ایوانکوویچ قرار است همراه تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا حضور یابد اما با این وجود پرسپولیسی‌ها به دنبال برقراری ارتباط دوباره با او هستند و قرار است رضا درویش با برانکو مذاکره کند. گفته می‌شود که پرسپولیسی‌ها دور جدید مذاکرات خود را بعد از پرداخت جریمه دیرکرد مالیات برانکو ایوانکوویچ که حدود 4 میلیارد تومان است، آغاز خواهند کرد و در صورتی‌که بعد از پرداخت جریمه مالیات هم نظر برانکو تغییری نکند، آن‌ها به سراغ دیگر گزینه‌ها خواهند رفت.

گزینه‌های دیگر هم روی میز هستند

گابریل کالدرون، خاویر پریرا و یک سرمربی سرشناس پرتغالی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت پرسپولیس محسوب می‌شوند. البته که مدیران باشگاه امیدوارند بعد از اثبات حسن‌نیت و تسویه‌حساب کامل بدهی مالیاتی برانکو، بتوانند نظر این سرمربی کروات را تغییر بدهند اما در صورتی‌که این اتفاق رخ ندهد، آن‌ها راه چاره‌ای جز مذاکره با سایر گزینه‌ها ندارند. هواداران پرسپولیس دل‌نگران از دست دادن فرصت آماده‌سازی در تعطیلات زمستانه هستند و باید دید سرانجام چه زمانی تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص خواهد شد و چه کسی در نهایت در کسوت جانشین یحیی گل‌محمدی معرفی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: