کد خبر: ۹۶۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۹۵
در حالی که نرخ دلار آزاد در روزهای اخیر در کریدور ۵۰ هزار و ۶۰۰ تا ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نوسان می‌کرد در بازار روز گذشته به مرز کانال بالاتر رسید.

قیمت دلار از اول دی تا امروز چقدر گران شد؟/ تابلوهای بازار سکه نیز سبز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد :در حالی که نرخ دلار آزاد در روزهای اخیر در کریدور ۵۰ هزار و ۶۰۰ تا ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نوسان می‌کرد در بازار روز گذشته به مرز کانال بالاتر رسید.

فعالان کف بازار از انتظارات افزایشی خود سخن به میان آورده و معتقدند که با توجه به حضور وزیر امور خارجه آمریکا در منطقه درصورت اقدام نظامی گروه‌های نظامی مسلمان یمن، احتمال رشد قیمت ارز وجود دارد.

با رشد قیمت رمزارزها اقبال مردم به این بازار بیشتر شده و در نتیجه قیمت تتر نیز رشد کرده است. روز گذشته نرخ تتر حوالی ارقام 51 هزار و 200 تا 51 هزار و 400 تومان معامله می‌شد.

تحلیلگران بر این باورند که قیمت تتر و دلار آزاد به هم بستگی داشته در نتیجه این رمزارز را می‌توان از جمله دیگر عوامل رشد قیمت دلار در بازار دیروز دانست. در نهایت هر برگ دلار آزاد در بازار روز گذشته با حدود 150 تومان رشد نسبت به نرخ روز پیشین در رقم 50 هزار و 950 تومان معامله شد. با رشد قیمت دلار در بازار دیروز، تابلوهای بازار سکه نیز سبز شد و قیمت سکه طلا طرح جدید 200 هزار تومان رشد کرد.
 
23302
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: