کد خبر: ۹۶۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۷۴
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت در خصوص اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی کادر درمانی به صورت مشروط قانع شد.

سنگدوینی به‌صورت مشروط از توضیحات وزیر بهداشت قانع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس سوال رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا از وزیر بهداشت و درمان در خصوص این‌که «چرا علی‌رغم زحمات پرستاران و کادر درمان در زمان پاندومی کرونا وزارت بهداشت اقدام به تعدیل کادر بیمارستانی و عدم تمدید قرارداد پرستاران طرحی کرده است؟» را بررسی کردند.

رمضانعلی سنگدوینی پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت در این خصوص بیان کرد: لازم است که در خصوص فوق‌العاده خاص کادر درمان به صورت متفق‌القول در بودجه سال ۱۴۰۳ گام برداریم. اگر وزیر بهداشت قول دهند که مسائل کادر درمان و پرستاران طرحی و نیروهای روزمزد و تبدیل وضعیت نیروهای بیمارستانی را از سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدامی دنبال کنند بنده از توضیحات ایشان قانع می‌شوم و سوال را به رای نمی‌گذارم. از وزیر تقاضا دارم که در بازه زمانی دو ماهه به این موضوع رسیدگی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز خطاب به وزیر بهداشت تاکید کرد: بخشی از این موضوع به وزارت بهداشت باز می‌گردد و بخشی به سازمان اداری و استخدامی. این حق پرستاران است چرا که زحمات زیادی کشیدند امیدواریم در عرض این دو ماه که فرصت داده شده است این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: