کد خبر: ۹۶۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۷۷
امیر آشتیانی با اشاره به اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در کرمان گفت: این گونه اقدامات هیچ تاثیری در جلوگیری از شرایط روبه سقوط آنها نخواهد داشت.

واکنش ایران به حمله تروریستی کرمان به روایت وزیر دفاع /صهیونیست ها در حال سقوط هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس:امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقدام جنایتکارانه و تروریستی صهیونیست‌ها گفت: واقعیت این است که صهیونیست‌ها دارند دست و پاهای آخر خود را می‌زنند و با توجه جنایات سنگینی که اینها در جهان انجام دادند از نظر مردم دنیا کاملآ مطرود هستند.

وی اضافه کرد: این ها با شکست‌های راهبردی و سنگینی که در منطقه خوردند رو به کارهای این چنینی آوردند و دست به اقداماتی می‌زنند که هیچ جنبه عملیاتی ندارد.

 

وی افزود: تروریست‌ها و دشمنان با این اقدامات به جایی نمی‌رسند و این اقدامات هیچ تأثیری در شرایط آنها نخواهد داشت.

وزیر دفاع اضافه کرد: آنها در حال طی کردن یک شرایط رو به نزول و در حال سقوط هستند و این شرایط هم برای آنها ادامه خواهد داشت.

امیر آشتیانی درباره واکنش ایران به این اقدامات تاکید کرد: ایران مسیر خودش را در حمایت از جبهه مقاومت و محکوم کردن نظام سلطه مشخص کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: