کد خبر: ۹۶۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۹۸
نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زده و برگ زرین و افتخار دیگری برای بهترین مردم و فهیم ایران اسلامی ثبت می‌کنند.

حدادی: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی حدادی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: همواره دشمنان شرور و جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی و نظام سلطه‌گر آمریکا سعی کرده علیه مردم مظلوم فلسطین، عراق و سوریه و امت اسلامی و محور مقاومت بایستند.

وی ادامه داد: اقدام تروریستی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی به اسم داعش را که باعث شهادت جوانان، کودکان و زنان شد محکوم می‌کنیم؛ بنا بر فرمایش امام و مقام معظم رهبری، دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که سربازان راه سردار سلیمانی رذالت و جنایت آنها را تحمل نخواهند کرد و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا.

حدادی در ادامه با اشاره به انتخابات گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کوبید و برگ زرین و افتخار دیگری برای بهترین مردم و فهیم ایران اسلامی ثبت خواهند کرد.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه‌اش، بر لزوم حمایت از کشاورزان استان البرز تاکید کرد و افزود: باید ضمن اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، نهاده‌ها به موقع کشاورزان و دامداران و مرغداران داده شود.

وی با طرح این پرسش که چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان به موقع پرداخت نشده و معلمان مهرآفرین تعیین تکلیف نمی‌شوند؟ گفت: چرا معلمان نهضتی بلاتکلیف مانده‌اند؟ لازم است حقوق معلمان خرید خدمت نیز به موقع پرداخت شود.

حدادی همچنین از افزایش تعرفه اینترنت و کم بودن کیفیت آن انتقاد کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: