کد خبر: ۹۶۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۶
فرمانده انتظامی آبادان از حمله مسلحانه به یک خانه در این شهر و کشته و زخمی شدن ۶ نفر خبر داد.

قتل‌عام خانواده رستوران‌دار معروفبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران : فرمانده انتظامی آبادان از حمله مسلحانه به یک خانه در این شهر و کشته و زخمی شدن ۶ نفر خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: شامگاه چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه خبر قتل در یک خانه به پلیس اعلام شد. به ‌دنبال وقوع این حادثه بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

با حضور مأموران در محل، مشخص شد مردی مسلح اعضای یک خانواده را با گلوله به رگبار بسته است که در این حادثه ۴ نفر جان باختند و ۲ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس آبادان افزود: در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شده است و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد و نتیجه اقدام‌ها در ادامه اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گفته منابع محلی، این خانه متعلق به یک رستوران‌دار معروف در آبادان است که اصالتاً اهل تبریز بوده اما در آبادان کار و زندگی می‌کند. وی در این حادثه از ناحیه شکم و همسرش از ناحیه صورت با شلیک گلوله بشدت مجروح شده‌اند اما پسر او به همراه پدرزن، مادرزن و خواهرزنش جان باخته‌اند.

گفته شده است برادرزن وی و ۲ فرزند خواهرزنش که در اتاقی مخفی شده بودند، زنده مانده‌اند و تحقیقات در این‌ باره ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: