کد خبر: ۹۶۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۱۰۲
25 آذر ماه ۱۴۰۲ گزارش مفقودی زنی میانسال به اداره آگاهی تهران اعلام می‌شود. در این گزارش قید شده بود که مفقودی پس از سوار شدن به داخل خودروی پراید سفید، تلفن همراهش خاموش و دیگر از او خبری نشده است.

طلاهای زن میانسال را دزدیدند؛ او را کشتند،جنازه اش را آتش زدند و داخل روخانه انداختندبه گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد :25 آذر ماه ۱۴۰۲ گزارش مفقودی زنی میانسال به اداره آگاهی تهران اعلام می‌شود. در این گزارش قید شده بود که مفقودی پس از سوار شدن به داخل خودروی پراید سفید، تلفن همراهش خاموش و دیگر از او خبری نشده است.

یکی از مسئولان پرونده در این رابطه می‌گوید: ماموران در گام اول فیلم دوربین‌های مداربسته محلی که فقدانی در آخرین بار دیده شده بود را بررسی می‌کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد؛ زن میانسالی که مفقود شده وقتی از سالن ورزشی خارج می‌شود سوار یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ می‌شود که یک نفر آقا هم صندلی عقب نشسته بود. خودرو بعدا توسط ماموران تحت تعقیب قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که خودرو پس از سوار کردن این زن میانسال به سمت پردیس حرکت کرده است. اقدامات متعددی برای شناسایی متهم یا متهمان صورت گرفت، اما بی‌نتیجه ماند، چون متهمان هیچ ردی از خود به جای نگذاشته بودند.

در گام بعدی سوابق قبلی افراد مورد نظر بررسی شد. ماموران سعی کردند از هر طریقی شده به متهمان دسترسی پیدا کنند. در نهایت دو متهم در پرند شناسایی شدند و تحت یک تعقیب و گریز در میدان آزادی دستگیر می‌شوند. متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل زن میانسال اعتراف می‌کنند.

متهمان اظهار کردند که پس از سرقت طلاهای مقتول، او را به قتل رساندند و جسد او را به یکی از باغ‌های اطراف تهران بردند و جسد را آتش زدند و در ادامه جسد سوخته را داخل کیسه قرار دادند و داخل رودخانه‌ای در همان اطراف انداختند. در نهایت ۱۳ دی ماه تیمی از ماموران اداره چهارم به محل اعزام و جسد زن مفقود شده را کشف می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: