کد خبر: ۹۶۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۱
سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم، معتقد است پس از چند ماه سخت اکنون رابطه خوبی با طرفداران این تیم ایتالیایی دارد.

آزمون: حاضریم برای رم بمیریم!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛در بازی یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا شب گذشته رم از تیم کرمونزه میزبانی کرد و با گل‌های پائولو دیبالا و روملو لوکاکو با نتیجه 2-1 برنده شد.

در این بازی سردار آزمون از دقیقه 67 در ترکیب رم به میدان رفت و 10 دقیقه پس از ورود به زمین، با پاس به لوکاکو شرایط گلزنی مهاجم بلژیکی را فراهم کرد. رم با این پیروزی به دور یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا رسید و باید در این مرحله با لاتزیو بازی کند.

آزمون پس از بازی مقابل میکروفون اسکای قرار گرفت تا به سوالات درمورد بازی پاسخ بدهد. او درباره بازی گفت:"بازی خوبی بود. شروع بازی آسان نبود اما ما شایسته برد بودیم. به تیم به خاطر کاری که انجام دادیم تبریک می‌گویم."

آیا مثلث دیبالا-آزمون-لوکاکو در خط حمله را دوست داری؟

چه کسی دوست ندارد؟

آیا می‌خواهید چیزی به ایتالیایی به ما بگویی؟

"من فقط کلمات بد ایتالیایی را یاد گرفته‌ام(می‌خندد)! بهتر است آن‌ها را نگویم، نمی‌خواهم اخراج شوم."

در ایتالیا بسیاری از عملکرد شما شگفت زده شده اند. تو در مورد آن چه فکر می‌کنی؟

زمانی که به اینجا رسیدم انگار طرفداران من را نمی‌خواستند، اما اکنون رابطه خوبی با هواداران دارم. با خودم فکر کردم که باید سخت کار کنم و واقعا خوشحالم که بازیکن رم هستم. ما آماده‌ایم برای این تیم بمیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: